Sayang Fattah Amin dan Fazura, Fattah Amin, Fazura

Kaka Azraff Nafi Bercinta
















Bahkan, saya tahu mengenai berita perkahwinan dia (Hafidz) pun melalui blog di laman sosial. Cuma, saya sangat terkejut apabila membaca komen ditulis netizen pada foto dimuat naik Hafidz bersama isterinya.

Jika dinilai pada sudut akal yang positif, mana ada manusia yang sempurna termasuk diri sendiri. Jadi, janganlah sesuka hati menghina orang lain walau pun dalam laman sosial. Menghina fizikal orang lain sewenang-wenangnya tanpa melihat apakah diri sendiri sudah cukup sempurna, memang tidak wajar. Saya akui simpati kepada Hafidz dan isteri.



Kamal juga menganggap komen beliau itu tidak keterlaluan dan beliau juga nafi melakukan perkara berkenaan kerana sengaja cuba untuk mendapatkan perhatian orang ramai. Kamal hanya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang insan bergelar manusia dimana beliau merasakan tindakan menghina fizikal seseorang itu adalah melampau.




Saya mengenalinya sebelum masuk dalam industri lakonan lagi tetapi hubungan kami terputus di tengah jalan. Kami bertemu semula selepas empat tahun berpisah.

Ingin saya nyatakan, punca kami berpisah sebelum ini bukan sebab bergaduh tetapi masing-masing belum bersedia. Pada masa sama, saya mahu memiliki rumah dan kereta terlebih dulu sebelum menyara anak orang.

Tambah Saharul, bakal isterinya itu merupakan seorang ahli perniagaan. Pada anda yang mengikuti perkembangan Saharul pasti anda sudah boleh agak siapakah gerangan wanita yang bertakhta di hati Saharul sekarang.




Dia seorang ahli perniagaan. Orang mana dan umur nanti saya beritahu. Mungkin ada yang dapat meneka siapa orangnya. Saya juga tidak dapat menghalang mereka untuk meneka siapa gerangannya.

Mungkinkah wanita yang bakal menjadi isteri Saharul Ridzwan adalah Deena Amir? Ini kerana Deena Amir pernah dikatakan bercinta dengan beliau dan Deena juga merupakan seorang ahli perniagaan dan pemilik wrap.boutique.house …Hmmmpph…

Sumber Berita : Kosmo Online


Siaran Langsung Keputusan Terkini ABPBH 29

Posted: 08 May 2016 05:47 AM PDT


Tepat jam 9.00 malam nanti, Anugerah Bintang Popular Berita Harian Ke 29 dengan #RESPEK akan bersiaran secara langsung di di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Kepada anda yang tidak berpeluang untuk menonton ABPBH 29, kami di BeautifulNara.com akan bawakan kepada anda keputusan terkini secara live update di sini khas buat anda semua.



Sama-sama kita nantikan siapakah yang bakal memenangi setiap kategori dan paling utama Bintang Paling Popular. Ikuti juga live update di Facebook BeautifulNara.com

Sebelum itu jom layan dulu beberapa foto sekitar karpert merah ABPBH 29 yang diambil daripada Instagram ABPBH 29.

KEPUTUSAN TERKINI ABPBH 29

Anugerah Bintang Paling Popular – Neelofa

Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Fauziah Datuk Ahmad Daud @ Kak Ogy

Kategori Utama ABPBH 29
Artis Baharu Lelaki Popular – Sufi AF2015
Artis Baharu Wanita Popular – Mira Filzah
Artis Kolaborasi / Duo / Berkumpulan Popular – Kumpulan Wings
Artis Komedi Popular – Abam Bocey
Pelakon Filem Lelaki Popular – Sharnaaz Ahmad
Pelakon Filem Wanita Popular – Fathia Latiff
Pelakon TV Lelaki Popular- Sharnaaz Ahmad
Pelakon TV Wanita Popular- Emma Maembong
Pengacara TV Popular- Neelofa
Penyampai Radio Popular- DJ Lin
Penyanyi Lelaki Popular- Aizat Amdan
Penyanyi Wanita Popular – Adira AF
Artis Versatil Popular – Ifa Raziah
Pemenang Artis Aksi Selfie Popular- Saharul Ridzwan
Artis Ikon #Respek Popular- Datuk Aznil Haji Nawawi
Artis Trending Popular- Ayda Jebat
Artis Youtube Popular- Siti Nordiana
Personaliti Media Sosial Popular- Lara Alana



  


@



Kaka Azraff Nafi Bercinta